måndag 17 januari 2011

så sött

Jag har så galet gulliga små gullefjun, ( får komma ihåg det när dom är odrägliga nästa gång ).
Så jäkla skönt att sluta redan vid halv tre vissa dagar och i lugn och ro hämta barnen utan stress och i stilla mak pysa hem och låta luften pysa ut.
Ungarna får göra vad dom vill och eftersom dom var genomsura enda in på underkläderna efter att ha varit ute och lekt på skola och dagis, kunde dom med all rätt ligga i soffan och spela spel hur länge dom ville idag.
Ingen skulle få ut mig på den glaserade gårdsplanen vid skolan idag, Bambi ser stabil ut i jämförelse med mig på halt underlag.
Jag skyller på god balans eller alternativt balansstörning, det skyller jag även på varje gång jag vistas på Liseberg eller skidbacke klämkäckt nämns som trevlig plats att tillbringa tid på/i.
( Inte mer snö is och kyla för mig tack )
Nu ska jag nytvagad knöla ner mig i min säng och inom tio sekunder i närheten av min kudde softa lugnt och snarkfullt hela natten.
Sov sött alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar