måndag 26 juli 2010

Måndag, oh yes

Oh yes, jag klarade min Måndag med bravur, känner mig som en hel människa som klarat av dagen bättre än anat.
Har precis gjort en liten liten beställning på H&M hemsida som bygger på i garderoben där numera allt passar ihop och kan stanna tills det är utslitet.
Knepet är 3 färger och bas till det ( jeans, svart, vitt och grått ) Köp bara dom plaggen som du faktiskt ser själv att du är snygg i.
Idag beställdes ny pyjamas till Hugo, precis vad jag önskat mig, varför blir det alltid så att barnen får först, ska man inte tänka som på flygplanet om nödsituation uppstår ge dig själv syrgas först?
Nåväl på andra plats kom ett par treggings till mig i klassiskt slitet jeans samt jeanstights med dragkedja nedtill, bekvämt, passar till allt och mys snyggt liksom. Läckert även till klackaskorna och blusen i svart.
Fan ta dom om det inte passar, hatar att returnera.
Så har man firat att jag hann allt jag föresatt mig när jag satte gympaskon på jobbet 09:00, skyltat, planterat om krukor, fixat med hemsidan ( tja jag o jag, tack Pella ) tagit hand om kunder gjort om varuexponeringen mm.
Blev ett glas rosévin till hamburgaren ikväll som en smak av att sommaren lever kvar trots arbete.
Måste spara resten av flaskan till imorrn när tisdagen ev. ska firas...
Imorrn är det Tisadg oh yes.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar