fredag 29 januari 2010

fredagsmys igen

Favorit i repris, vi älskar vår fredagsmys!
Idag blev det hamburgare ett glas vin och sedan goa fluffiga popcorn.
Idag blev det hälsosam sushi till lunch så jag var duktigt hungrig när det var kväll.
Harmoni sprider sig igen här i livet och jag trivs.
Träffade min goda vän Linda på gymmet i morse och vi planerar att träffas även nästa fredag, fast då ska jag försöka vara där en halvtimma tidigare, det gick i slow motion på väg till stan idag.
Härligt att börja dagen med gymmet o lite pilates övningar, sedan går resten av dagen som en dans, speciellt när Anette köpt frasiga och samtidigt krämiga vanilj hjärtan till fikat...
Nu ska jag packa en väska för imorgon efter jobbet bär det av till ljuvliga Torekov spa med övernattning till Söndagen i sällskap med mamma o syster, världsklass i denna sömniga månad! Dessutom i rymlig lyxig Svit!
Idag har jag inget klokt att tillägga, någon skriker i skafferiet att jag måste rädda dom, antagligen något litet smågodis som känner sig inlåst och onödigt alldeles för sig själv.
Sänder en tanke till dom stackars föräldrarna till en 4 årig flicka som blev påkörd av en bil i sin pulka i går, kan inte ens tänka mig vilken fruktansvärd smärta att få sitt barn så skadat, även ett trauma utan dess like för den som körde bilen. Usch!
Ta vara på att ni är friska och välsignade från olycka, denna fredagsmys afton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar