tisdag 1 december 2009

aaarrghhhh

Rosslig i halsen idag, undrar om jag drev ut något i kallbadet igår?
Jag är så stolt över mig själv som mailade till hotel Skansen igår och berättade hur nöjd jag/ vi var, istället för att tänka tanken och berätta för några, ge berömmet till dom som jobbar!
Naturligtvis hamnar det i god jord så här innan jul o allt!
Frosten glittrar över trädgården i fullmånens helljus, mäkta vackert, önskar mig en badtunna att krypa ner i utomhus och spana på stjärnorna i...
Nu en panodil och John Blunds besök, imorgon vankas besök hos sjukgymnasten, får se om det leder till något gott.

1 kommentar:

  1. Härligt med utrensning! Bara de små bacilluskerna som gör ett sista tappert försök när de emigrerar från din kropp.
    Spaet lät underbart!
    Och du vet hårkrisen? Bytte sida på benan, plötsligt känns allt lite bättre... eeehh, i-landsproblem... :-)

    SvaraRadera