torsdag 3 december 2009

julbord svarta örn

Hur klingar det, ja vi åt alltså inte svart örn...
Mycket delikat lagom julbord, kunde varit mer smarrig sill eftersom det är min favvis.
Det trevligaste var nog att äta ihop med min mamma o pappa, Tobbes lillebror o hans goa sambo samt barnens farmor o hennes man.
En lång dag är till ända, jag har snacksat på panodil och nässpray ihop med vicks tabletter.
Igår fick jag vaccination mot svininfluensa så min förkylning fick liksom en raket start.
Nu ska jag snabbt lägga mitt huvud på kudden innan jag somnar på väg dit.
Idag har jag också haft äran att sammanföra två favoriter över ett lunch möte, jag tror mig se ett fruktsamt samarbete i horisonten.
Jag älskar att få ihop människor som jag tror ska ha goda energier ihop, härligt flow.
I morgon har jag unnat mig ledighet till 13, jag ska plocka lite och vila så jag kommer tillbaka efter denna förkylningen starkare än någonsin ( oh no säger maken ).
Men varför blir man förkyld i håret?
Hur kan det bli så att topparna klyvs när man nyser?
Fy f-n va trött nu orkar jag inte mer...god na........zzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar