torsdag 18 februari 2010

godingar

...älskar den här bilden från i somras, lata dagar och långt sommarlov hade vi.
Nästa vecka är det sportlov och med lite pyssel och pussel fick vi ihop till en hel ledig vecka för dom utmattade barnen, jag tar måndag och tisdag ledigt, längtar!
Imorrn har vi 15% rabatt på all id make-up med anledning av att Pethra är i NY med id och samlar inspitarion, inte alls avundsjuk...arrrgh.
På tal om USA ringde en skånsk tjej med skånsk dialekt på telefon svararen igår, hon lät exakt som Anna Anka, vi flabbade gott åt att hon ville komma till oss på behandling, men det var ju inte mrs Anka utan någon vanlig grå svenna Anna.
Ett gott skratt förlänger verkligen livet och löser det mesta, kan man bara hosta upp en komisk situation så lättar all last.
Har besökt vårt fina bibliotek idag, var så jädrans sen och i sista sekund så dom jag mötte på bron till " andra sidan " måste trott att det var OS i gång eller våga halka och slå ihjäl dig Vm eller något slikt.
I alla fall, min start tid från jobbet var kvart i 14, och klockan 14 var jag tillbaka med en återlämnad film en hyrd film samt ett hyrt spel till PS 3:an, ( kostar 15 kr för en vecka, helt suveränt ) bra spatserat, eller hur?
Kan nu bara konstatera att all tvätt är tvättad ( dagens misson ) och jag kan lugnt kura upp mig i soffan intill en brasa sprakar, tycker nog att denna vintern har givit många myspoäng.
Stora helg kramar från moi.
Lev det softa livet, ett skratt är då givet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar