onsdag 3 februari 2010

tröött o knarrig

Gud va sur jag är i kväll, har känt mig ganska på alerten hela dagen men när barnen slogs om min uppmärksamhet fick jag liksom en överdos av kärlek.
Nu somnar dom sött och jag velar lite på om jag ska se en film eller läsa.
Idag har det varit för halkigt på vägarna, slink o slank i diket.
Jag slank in på Synsam på lunchen, har tydligen typ träningsvärk i ögonen, inget direkt synfel men jag kan använda svagaste styrkan läsglasögon när jag vill prova att vila ögonen.
Tja, vila ögonen, det var ju ett tag sedan man gjorde det...
Snö snö snö, man borde skaffa ett par vettiga skidor så man fick ut något av detta snöinferno, pappa är nog nöjd med investeringen av snöslunga från 2007 tror jag, hade knappt blivit använd men nu har den fått revanch!
Jag hann även göra investering i lite festkläder på rean på lunchen så nu är jag redo för helgen som snart är här igen, skönt, då kan man äta långfrukost igen!
Kram till alla i snökaoset!
Kramsnö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar