onsdag 21 oktober 2009

nu höstas

Nu känns det att det är höst, dags att ta dubbla dosen vitaminer och sova när man har chansen.
Idag vann min dåliga sida och jag har knaprat i mig lite småkakor i eftermiddag, har knappt ätit någon mat som kompensation, blir man piggare av denna diet, no no no.
Har jobbat i min nya arbetsjacka kimonostyle idag, får ta med kameran till jobbet så jag kan lägga in bild.
Nåväl denna kimono är mkt förlåtande och spänner nada över mitten på kroppen där hela mitt komplexkonto har samlat sina poäng.
Kanske bättre att ha något tight så jag med lätt äckel spanar ner på kroppsmitten istället och nekar mig en kaka?
Fast jag har faktiskt mått bättre idag och känt mig snyggare= soft känsla ger bättre självkänsla, eller hur?
Nu ska jag öva rodel i soffan.
natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar