onsdag 14 oktober 2009

onsdag kvällning


Jag har idag köpt lilla katten kitty märken i tyg som man liksom kan klistra på ett par pojkiga kängor som Molly vägrar ärva efter Hugo, får se om det går att lura ungen nu...Kitty brukar sälja in det mesta, kanske skulle bjuda in Kitty på morgonen här hemma och se om alla kunde kvicka på så att vi inte kom sist till skolan varje dag...SKAM
Marie och jag har idag peppat våra kollegor med lite framtidsutsikter och säljsnack, massvis med ljus, brandkåren typ körde förbi fall ifall, västerbottenostpaj med sallad, överraskningspresent, pepparkaka, charader mm. Fick världens huvudvärk när vi var klara och liksom i mål, antiklimax, skönt att vi hann med det vi ville och allt landade ( som vanligt ) i god jord, har ju väldigt intelligenta kollegor...
Nu ska jag ringa Gud och be om en extra timme på dygnet för klockan är 22:09, jag vill va i säng 22:15 men måste duscha tvätta håret, förbereda frukosten, ligga på spikmattan, läsa lite och plocka ihop färdig torkad tvätt från torkstället, Gud ge mig 2 timmar extra förresten...
Soft idag, solen och fått gjort en massa som jag annars inte hinner på jobbet...
Soft var också att jag ringde hem till Hugo från jobbet och bad om ursäkt at jag varit så otrevlig mot honom i morse och han sa att han också ville säga förlåt och att jag var hans gosenose, kärleken.
Shit nu är klockan 22:17, jag är p 2 min minus, tidsoptimistkärring är vad jag är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar