torsdag 17 september 2009

härlig är sooolen

Solen strålar in genom fönstret,
jag var precis på väg att klaga men jag låter det stanna och vända för innerst inne är det tack vare solen jag känner positiv energi idag.
Härliga människor runt omkring mig också!
Idag är min goda vän Gunnel Stenman på stor intervju i Svensk DAM tidning!! wow det är så kul att allt går SÅ bra för min älskade vän Gunsan.
Rätt kläder kan också rädda en dag, så även rätt frisyr o rätt make-up, fake-it until you make-it är min slogan dessa lite tyngre dagar!
Klär jag mig o styleár mig så jag känner mig piffigare så blir det auotomatiskt så jag bemöts och hanterar mig själv.
Sedan måste jag kapitulera i fula joggingbyxor osminkad och leva ut dom känslorna också såklart, annars är jag inte äkta.
Man måste också vara liten o svag en dag, låta solstrålarna lyfta mig en millimeter ovan mark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar