tisdag 22 september 2009

och så kom regnet..

Allt kör ihop sig, hade ingen bil idag och är sååå bortskämd att bara hoppa in i bilen och " shop shop", så kommer man lätt från punkt A till punkt B.
Bil är soft men inte för miljön, suck.
Idag har Molly hög feber och sover fortfarande.
Inatt vid 04 var hon vaken dock och pigg, det var inte jag...men eftersom jag visste att idag kan jag vara hemma och se ut och känna mig som en dammråtta så var jag ganska tålmodig forfarande klockan 04:40...
Nåväl mina goa granne Ann kom över mutad med en latte och några mysiga tidningar så jag slapp väcka Molly för att skjutsa Hugo till skolan på min cykel, när? undrar du nu, jo precis när det började regna...
Du som undrar varför jag verkar deppig, jag vet inte varför?
Har vi inte alla perioder av frustration när allting verkar gå i oflow? Icke softa perioder som är steniga och knöliga?
Jag gissar att det handlar om våran utveckling, att vi hamnar i frustration men går framåt och vidare.
I den knöliga perioden tvingas vi/ jag att fundera på min " status" lever jag som jag vill, kan jag bli starkare på vissa områden är jag bra nog på många saker?
Uppskatta och uppgradera.
Nåväl, nu väntar ännu en latte och en uppgradering gällande soffmys.
Kram och tack alla ni som varit så gulliga mot mig när jag känt mig liten och svag, passa er snart e jag stor och stark igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar