lördag 26 september 2009

lööördags brud

Idag stressade jag iväg till jobbet,
Morgonen har typ rost i mun hos mig, och nte guld före 10.30-
Tjejen jag skulle sminka idag var en helt suverän brud som är sjukgymnast åt bla Anja Persson, ( skidkvinna) hon såg direkt att jag hade ont i ryggen och hur, gav mig lite matnyttiga tips.
Vilket flyt, bästa sjukgymnasten liksom bara promenerar rakt på mig.
Sedan får Anette ett återbud och jag får ligga i muskelstimulations appatraten 40 min och behandla ryggen, gött.
Hoppas jag ska bli stark som ett troll bara genom att ligga still frekvent i maskinen, haha!
Kommer hem till godaste fikat med härliga familjen som softat med min härliga pappa idag och letat fåglar typ, eller fågelskådare?
Min mamma ligger i feber och är krasslig vilket min intuition ( ja, jag är häxa/ sierska ) sa mig redan i början på veckan...
Nu när jag kämpat med mig själv så mycket dom senaste veckorna börjar belöningen komma in, flyt och posivitet.
Ikväll ska sonen på discoparty 17-19 och vi andra väntar av tiden med att utfodra oss på någon utav stadens resturanger.
God dag
Tacksamt, nu ska jag dammsuga, blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar