tisdag 22 september 2009

Softa bladverk

Hur gött e det inte med värmeljusrace och lugna dagar?
Idag har jag letat upp ett mysigt hotel i Stockholm när jag o ena bossen ska på utbildning, Story Hotel.
Hittade även billiga flygbiljetter från Halmstad-Arlanda, smidigt och snabbt=soft.
Och så var det det här med stressen som jagar mig som hin håle med ett band vargar i kölvattnet.
Nu har vi ätit mackor och omelett, gött soft, Bolibompa snart slut, T e på föräldrarmöte, igår var jag på Montessori föräldrar utbildning, imorgon måste Hugo ha med matsäck för utflykt, inte glömma...shit va mycket det är!!! Barnkalas till helgen, lägga ihop till paket, hämta Hugo hos kamrat efter skolan, skörda päronen innan dom blir fågelföda, ja det tar aldrig slut.
Nu måste jag tända ett nytt värmeljus och tänka massa softa tankar annars blir jag galen...igen. MOahahahaha!!!
Jag ÄR faktiskt på bättringsvägen, så d så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar