torsdag 17 september 2009

spiken i mattan

Önskar mig en flygande matta, flyga soft från plats till plats o med mattans magi hinner jag överallt och impar på småhönsens kompisar..(.och föräldrar...) allt jag har är en spikmatta.
Spikmattan gör ont som i i h-vfvete när du landar fläsket på den, sedan mojnar det onda och ersätts av rosighet, då bestämmer vi oss för att detta gör världens nytta...och då gör det de!
Är det en inbillningsbättring?
50% är en direkt positiv reaktion av endorfiner o adrenalin och tror du dessutom, som jag på min magiska matta kommer den ge en effekt i fettklumpen mellan öronen, japp då ligger du där varje kväll o kvider o hoppas på bättring.
Mannen undrade om jag skulle söka till Opus Dei ( sekten i D.Browns böcker om koder...) sedan snodde han över mattan på sin sida sängen och sov på den när jag kom tillbaka efter tandborstningen!!
Nä, ge mig en flygande matta i mjukaste plysh så ska jag vila på den dagar i ända!
Jag får väl ta med en spik till jobbet o sätta i foten då o då så jag frisknar till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar