torsdag 24 september 2009

kvällningen sänker sig

Kvällen sänker sig över vår lilla del av jorden, höststormigt utanför fönstret, men höststormarna inne har mojnat och börjat ersättas av lugn, harmonisk lust att gå i ide.
nu längtar jag efter min o Marie´s resa till Stockholm, då får vi nya vassa affärs ideer och kan slipa våra kunskaper samtidigt bo på super bohemiskt design mysigt hotel och hinna shoppa lite.
Sedan väntar ju romantiska Paris på mig o maken med inplanerade resturang besök, mums filibabba, nu snackar vi höjd livslust!

2 kommentarer:

  1. Underbart att läsa om tankar,känslor och insikter! Ger mig soft-kant på tillvaron.... TACK!
    Ha det gött i Paris, njut njut!

    jag gjorde tvärtom och bestämde mig igår att lyssna på magkänslan och inte hasta iväg till London. Bara lite småångest när alla rationella argument kom farandes från skallen, men nu känns det helt ok.
    Har bokat in mig på behandling hos min favvo osteopat i Halmstad... Ethel ute på Trade Center. Hon fixade min rygg + armar för några år sedan när jag hade så ont så jag knappt kunde jobba, sova, köra bil. Så tips till dig om ryggen din fortfarande inte vill samarbeta.
    Kram!
    //Martina
    www.frokenfokus.se/fotoblogg

    SvaraRadera
  2. underbart, du är verkligen en person som ger så mkt energi, du är värd all framgång!!

    SvaraRadera