måndag 16 november 2009

en hövdad

Äntligen kommer mammans huvud tillbaka.
Nu har hon bara ett öga så hon ser bara det goda jag gör och nickar ivrigt eftersom jag inte godkänt tilldelning av foderlucka.
Tyst och skönt faktiskt man slipper alla upprepningar av kommandon.
( tjat, hon vinner VM utan att kvala )
Önskar att mamman ville vara en god förebild i god vilja nu och masa sig iväg till närmsta legomånglare.
Ska jag offra muskulaturen i min vänstra överarm på en vidrig spruta bör jag överkompenseras med minst en lego powermiers produkt och i en god värld där jag är centrum ( vilket jag är ) får jag två både kungen av diamantgruvan och borren till gruvan...självklart.
Nåväl som ni ser är jag nöjd redan, jag vet att mina sammets bruna ögon kommer fälla henne på tröskeln till leksaksbutiken och jag kommer åtminstone få en legoprodukt och kanske något till tandtrollen att kalasa på.
Ska lära Molly alla manipulationsknep när hon tappat intresset för sin hundvalpsliknande gulliga stil som hon vinner mycket på just nu.
Jag får erkänna att hon fått bra utdelning på snälla flickan stilen och tittar gulligt under lugg grejjen, den kör hon fint, Dramaten nästa!
Ja nu bär det snart av mot Jul och det är god ton som gäller för att kapa åt sig bra med julklappspoäng, väl mött!
Vänliga hälsningar Hugo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar