söndag 1 november 2009

febrig liten tös

Vi har alltså släpat med Molly till Skåne och kusinerna trots hon haft feber i helgen...desperata att fira alla Helgon med min syster och familj, hade planerat denna helgen i flera månader för att få ihop det.
Nåväl vi tog det ganska lugnt och sov länge i Lördags, fredag kväll var vi hos våra goa grannar på världen festmåltid så vi var lite sega.
Molly sov lite middag och sedan for vi till Skåne med monstermuffins och godis i bagaget på min nya fina bil.
Nåväl efter en utsökt middag slappade vi i soffan och sedan sov vi över, skönt att inte flänga iväg.
Idag hade jag den fantastiska turen att få besök av min hovleverantör på kläder så nu har jag lite snygga nya Melmelli kläder att ha på mig!!
Härligt med så mycket trevliga sociala möten från fredag kväll och hela helgen i dom tända ljusens tecken, men gourmet mat o vin som någon annan planerat lagat o serverat, kan det bli bättre?
I kväll måste jag susa ner till Ica och fylla på med mjölk o lite andra basvaror, sedan blir det soffläge med film och brasa, kanske lite glögg?
Jag ska vara hemma med Molly imorgon eftersom hennes feber inte ger med sig och hon är lite snorig, alldeles svart under ögonen, får se till att bara slappa, jobbigt...NOT!!
Kram från den softa delen av världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar