tisdag 17 november 2009

tänk tänk tänk

Nalle Puh är ett mycket klokt litet djur.
Precis som Nalle Puh när jag en liten tröst i något sött när jag tänker, detta har vissa bieffekter...ha ha honung...bieffekt.
Idag är en sådan där dag då jag känner mig tacksam för vardagsflyt.
Vaknar lagom utsövd, lagom tidigt till en förberedd frukost som smakar lagom gott och tar lagom lång tid.
Vi kommer i lagom tid till skolan och dagis, alla lagom nöjda med en Tisdag som denna.
Lagom mycket att göra på jobbet, solen dyker oanmäld upp!
Hämtar barnen i lagom tid för att åka till goa familjen Hyll och bjudas på nybakade kanelbullar o kaffe.
Lagom trevligt vilket är världsklass just idag, precis det jag önskar och behöver, fyller alla mina behov och jag känner mig totalt tillfredsställd och nöjd.
Bokslutet för denna superba Tisdag mitt i November är att jag likt Nalle Puh verkligen är nöjd med att livet har serverat en lagom soft dag till mig idag.
Med honungskant på tillvaron.
TACK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar